5 Mart 2016 Cumartesi





 HER DERDE DEVA BITTIM KAHVESİ (menengiç kahvesi)
























Bıttım özellikle de doğu ve güneydoğu da fazla bir miktarda doğal olarak yetişen bir meyvedir 
,yeşilken ki adı çitlenbiktir ve küçük yeşil toplar halinde ağzımıza attığımızda pat pat diye patlar , ekşimsi, doğal,hoş bir tadı vardır,bu meyve kuruduğunda işe içinde sert bir tabaka oluşur ve o tabakanın içinde de antep fıstığına benzer ve aynı tatda olan bir madde bulunur,bıttımın üzerinde ise yeşil yağlı bir kabuk vardır, şimdi sizlere bu şifalı kahvenin tarifini verelim daha sonra ise çok önemli faydalarına geçeriz...




BITTIM KAHVESİ

4  su bardağı kaynar suyu bir cezveye boşaltın ardından üzerine iki yemek kaşığı öğütülmüş bıttım kahvesini koyun ve karıştırmaya başlayın üzeri çok az köpüklenmeye başlayınca hemen ocağa bırakın ve kaynayana kadar bekleyin, kaynarken karıştırmanıza gerek yok çünkü bıttım kahvesi hemen taşmaz,kaynadıktan sonra ocağı kapatın ve önce köpüğünü kaşıkla fincanlara alın daha sonra kahveleri üzerine dökün ve yanına lokum,çikolata koyarak servis edebilirsiniz ayrıca şekerli yapmak isterseniz kaynatmadan önce şeker atabilirsiniz...









































BITTIM KAHVESİNİN FAYDALARI


Aslında faydaları sayarak bitmez ama araştırmalarımız sonucunda elde ettiğimiz en önemli faydalarını sizlerle paylaşalım;

Bu kahve çeşidi kolestrol, şeker,tansiyon ve damar tıkanıklığı gibi bir çok hastalığı engelleyici ve yok edici özelliktedir.
Kafein içermez çok yumuşak bir tadı var ve tamamen doğaldır .
Cinsel gücü artırır,hiç bir yan etkisi yoktur,yorgunluğu ve halsizliği yok eder,vücudu sürekli canlı tutar.
Öksürüğü keser,balgam söktürür,nefesi taze tutar,nefes tıkanıklığını giderir,böbreklerdeki kumları temizler,midedeki ağrıları yok eder ,ciltteki yaraların iyileşmesine yardımcı olur.
Sinirleri gevşetir,stresi yok eder, tokluk hissi verir.Kısacası sağlık , güzellik ve form kaynağıdır.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder